Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 30 92 2536
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
196
Diametru interior [mm]
29,2
Diametru exterior
72,6
Diametru simering [mm]
83
Greutate (în kg)
0,88
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
AUDI
SKODA
AUDI
SKODA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
KAGER
KAGER
MEYLE
KAGER
TOPRAN
ASHIKA
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
BOSCH
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
JAPKO
STELLOX
STELLOX
FEBI BILSTEIN
UFI
MAXGEAR
MAXGEAR
AUTOMEGA
OEM
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
MAPCO
MASTER-SPORT
DENCKERMANN
BLUE PRINT
JC PREMIUM
JC PREMIUM
BORG & BECK
BUGIAD
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
1A FIRST AUTOMOTIVE
UNICO FILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
SAKURA Automotive
COMLINE
OPEN PARTS
KAMOKA
FI.BA
COOPERSFIAAM FILTERS
MGA
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MECAFILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
MISFAT
PURFLUX
FLEETGUARD
LYNXauto
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
MDR
FILTRON
TECNOCAR
FILTRON
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
DONALDSON
PARTS-MALL
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SOFIMA
STARLINE
STARLINE
SCT Germany
MFILTER
VAICO
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
QH Talbros
CHAMPION
UNIFLUX FILTERS
MISFAT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.