Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: S 8540 R
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
61
Diametru exterior 2 [mm]
71
Diametru exterior 1 [mm]
78
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
92
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1,2
Incarcare date...
LOMBARDINI
MONARK
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
JAPANPARTS
KOLBENSCHMIDT
KHD
FLOTTMANN WERKE
KHD
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
KHD
CROSLAND FILTERS
LOMBARDINI
LOMBARDINI
LOMBARDINI
UFI
DONIT FILTER
BRIGGS & STRATTON
FORD
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
AGRIA
O & K
SCHAEFF
FORD
FORD
FORD
BUKH
LOMBARDINI
CLARK
TALBOT
MOPAR PARTS
GMC
LOMBARDINI
INGERSOLL-RAND
DYNAPAC
GMC
COMPAIR
ROVER
ROVER
ROVER
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
ROVER
CLEAN FILTERS
LOMBARDINI
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
TJ FILTERS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
COOPERS
BOSCH
KNECHT
KNECHT
KNECHT
TEHO
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
OEM
ALCO FILTER
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
QUINTON HAZELL
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.