Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie

OEM: S 3081 PO
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
58,5
Diametru interior 1 [mm]
18
Diametru interior 2 [mm]
18
Înaltime [mm]
101
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
THERMO KING
DAF
MONARK
BECK/ARNLEY
BMW
BMW
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SCANIA
IVECO
IVECO
IVECO
DAF
UFI
KHD
IVECO
KHD
VOLVO
VOLVO
VAG
DONIT FILTER
DONIT FILTER
DONIT FILTER
FIAT
STEYR
STEYR
RENAULT
RENAULT
STEYR
CROSLAND FILTERS
WIX FILTERS
CROSLAND FILTERS
CROSLAND FILTERS
ZF LENKSYSTEME
ZF LENKSYSTEME
GMC
KÄSSBOHRER
RENAULT
DAF
BOSCH
IVECO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
P.B.R.
ACDelco
P.B.R.
ACDelco
COOPERS
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TEHO
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
ACDelco
TJ FILTERS
GUD FILTERS
COOPERS
GUD FILTERS
GUD FILTERS
UNIPART
PUROLATOR
MANN-FILTER
MANN-FILTER
COOPERS
COOPERS
FLEETGUARD
KNECHT
PURFLUX
PUROLATOR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
FLEETGUARD
CHAMP
CHAMP
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
BALDWIN
BALDWIN
DONALDSON
BOSCH
BOSCH
OEM
SCHLÜTER
WOODGATE
WOODGATE
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.