Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 23.156.00
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
96
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru exterior 2 [mm]
72
Diametru exterior 1 [mm]
97
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
174
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,7
Incarcare date...
RENAULT
MONARK
BOSCH
BOSCH
VAG
HYSTER
CLAAS
SAURER
SAURER
WHITE
KOLBENSCHMIDT
FORD
CLARK
OEM
HYSTER
PERKINS
PERKINS
PERKINS
PERKINS
BRAUD
PERKINS
LANDINI
POWERPART
HY-MAC
CRANECARRIER COMPANY
CRANECARRIER COMPANY
CRANECARRIER COMPANY
HYSTER
CROSLAND FILTERS
WHITE
CASE IH
LANDINI
VOLVO
VOLVO
VM
DONIT FILTER
MATBRO
FORD
WIX FILTERS
WIX FILTERS
RICHIER
CATERPILLAR
CROSLAND FILTERS
CROSLAND FILTERS
VOLVO
VOLVO
ENASA
TALBOT
MOPAR PARTS
FORD
GMC
GMC
CATERPILLAR
O & K
IMT
INGERSOLL-RAND
CLARK
AVELING BARFORD
LEYLAND
LEYLAND
COOPERS
P.B.R.
P.B.R.
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
CHAMPION
FORD
FORD
FORD
CLEAN FILTERS
LANDINI
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
TJ FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
KNECHT
KNECHT
TEHO
FILTRON
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
CHAMP
FRAM
AIR REFINER
AIR REFINER
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ACDelco
MOTAQUIP
AVELING BARFORD
AVELING BARFORD
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.