Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 23.110.02
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
96
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru exterior 2 [mm]
72
Diametru exterior 1 [mm]
97
Dimensiune filet
1-12 UNF
Înaltime [mm]
140
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Incarcare date...
HANOMAG
GUELDNER
LAMBORGHINI
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
BOMAG
SULLAIR
MONARK
BECK/ARNLEY
BECK/ARNLEY
O & K
BOSCH
BOSCH
KRAMER
BOSCH
LOSENHAUSEN
KOLBENSCHMIDT
BOMAG
LAMBORGHINI
IVECO
KHD
BOMAG
FLOTTMANN WERKE
EICHER
IVECO
KHD
KHD
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
STILL
IVECO
CATERPILLAR
BOMAG
DEMAG
OEM
HAMM
POCLAIN
POCLAIN
POCLAIN
INGERSOLL-RAND
KHD
ATLAS WEYHAUSEN
CROSLAND FILTERS
CASE IH
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
KAELBLE
VM
CLARK
DONIT FILTER
FORD
RENAULT TRUCKS
FORD
LIEBHERR
WIX FILTERS
WIX FILTERS
SCHAEFF
LIEBHERR
RICHIER
HYDROVANE
CLAAS
CATERPILLAR
KOMATSU
RENAULT
CLAAS
RENAULT
IVECO
ENASA
CROSLAND FILTERS
DAF
LIEBHERR
STEYR
HANOMAG
KÄSSBOHRER
DYNAPAC
DYNAPAC
RENAULT
GUELDNER
KÄSSBOHRER
ATLAS WEYHAUSEN
VALMET
KAELBLE
POCLAIN
INGERSOLL-RAND
PORSCHE
PORSCHE
HANOMAG
DYNAPAC
PORSCHE
PORSCHE
ZETOR
BOSCH
HANOMAG
ATLAS COPCO
CHAMPION
KHD
POWERPART
COOPERS
P.B.R.
BALDWIN
AKERMAN VERKSTAD AB
CLEAN FILTERS
POCLAIN
MOTORCRAFT
MECAFILTER
BOSCH
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
COOPERS
ZETTELMEYER
KNECHT
KNECHT
TEHO
TEHO
FILTRON
FILTRON
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
CHAMP
FRAM
FRAM
POCLAIN
AKERMAN VERKSTAD AB
TECNOCAR
POCLAIN
SOFIMA
ALCO FILTER
ZETOR
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
QUINTON HAZELL
ACDelco
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.