Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 23.103.00
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
75
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru exterior 2 [mm]
71,5
Diametru exterior 1 [mm]
77
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
86,5
Incarcare date...
MONARK
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
CITROËN
ROVER
LEYLAND
ROVER
LEYLAND
ROVER
ROVER
FORD
FORD
FORD
OEM
FORD
CROSLAND FILTERS
INNOCENTI
DONIT FILTER
YALE&TOWNE
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
STEYR
STEYR
CROSLAND FILTERS
FORD
GMC
OPEL
GMC
OPEL
GMC
OPEL
GMC
OPEL
GMC
OPEL
CLAAS
GMC
FORD
FORD
FORD
MOPAR PARTS
MOPAR PARTS
GMC
GMC
GMC
GMC
GMC
GMC
GMC
GMC
BOSCH
ROVER
ROVER
ROVER
ROVER
LEYLAND
ROVER
ROVER
ROVER
P.B.R.
P.B.R.
LEYLAND
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FORD
FORD
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
TJ FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
BOSCH
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
BOSCH
KNECHT
KNECHT
TEHO
FILTRON
BOSCH
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
ACDelco
CHAMP
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MOTAQUIP
MOTAQUIP
VAUXHALL
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
COOPERS
GUD FILTERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.