Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 26366
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
82
Diametru exterior
65,3
Filet interior (mm)
24,3
Articol extins/Info extins 2
cu inel etansare
Greutate (în kg)
0,06
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
ASHIKA
JP GROUP
JP GROUP
AUTOMEGA
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
FORD
MAGNETI MARELLI
SUZUKI
SUZUKI
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
JAPKO
STELLOX
TOPRAN
UFI
MAXGEAR
OEM
AUTOMEGA
AUTOMEGA
ASAM
AUTOMEGA
KOLBENSCHMIDT
OPEL
VALEO
MAGNETI MARELLI
MEYLE
MAPCO
SWAG
MASTER-SPORT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
AUTOMEGA
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
FORD USA
DENCKERMANN
BORG & BECK
FRAM
CHAMPION
1A FIRST AUTOMOTIVE
HENGST FILTER
UNICO FILTER
MECAFILTER
SAKURA Automotive
COMLINE
OPEN PARTS
KAMOKA
FI.BA
COOPERSFIAAM FILTERS
KLAXCAR FRANCE
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
ASHUKI
MISFAT
PURFLUX
LYNXauto
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
MDR
KAISHIN
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
METAL LEVE
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DOYEN
NPS
SOFIMA
STARLINE
SCT Germany
AMC Filter
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
CHAMPION
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.