Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 600000028200
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OPEL
OPEL
PERFECT CIRCLE
MAHLE FILTER
KNECHT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAGER
ASHIKA
HOFFER
HOFFER
TOPRAN
UFI
MAXGEAR
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
SWAG
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
OPEL
MAPCO
MEYLE
OPEL
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
JP GROUP
ISUZU
CHEVROLET
OPEL
OPEL
CHEVROLET
DAEWOO
OPEL
CHEVROLET
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
BLUE PRINT
COMLINE
CHAMPION
SOLID AUTO (UK)
CLEAN FILTERS
AMC Filter
CHEVROLET
MECAFILTER
MECAFILTER
COMLINE
BOSCH
KLAXCAR FRANCE
MULLER FILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
MECAFILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
UNICO FILTER
PURFLUX
MFILTER
HEXEN
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
SogefiPro
FILTRON
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
VAICO
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SogefiPro
WIX FILTERS
FILTRON
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.