Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 153071760556
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Dimensiune filet
1 1/8" - 16 UN
Înaltime 1 [mm]
265
Diametru 1 [mm]
107
Incarcare date...
BOSCH
DT
CATERPILLAR
CATERPILLAR
CATERPILLAR
MACK
CROSLAND
DT
VOLVO
VOLVO
MACK
UFI
UFI
CATERPILLAR
TEHO
IVECO
IVECO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
MACK
MACK
MACK
MACK
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
WIX FILTERS
HINO
CATERPILLAR
DT
OEM
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
CROSLAND
CROSLAND
COOPERS
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
CLEAN FILTERS
DONALDSON
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
BOSCH
TJ FILTERS
SogefiPro
SogefiPro
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
CHAMP
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
COOPERS
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
FODEN TRUCKS
FODEN TRUCKS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.