Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 150180030200
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime 1 [mm]
120
Diametru exterior
76
Incarcare date...
VAG
VAG
BOSCH
BOSCH
MERCEDES-BENZ
PORSCHE
GUELDNER
BOMAG
BOSCH
BOSCH
KAGER
KHD
KHD
MEAT & DORIA
UFI
AMERICANMOTORS(FORD)
AMERICANMOTORS(FORD)
INGERSOLL-RAND
GUELDNER
AMERICANMOTORS(FORD)
ATLAS COPCO
INGERSOLL-RAND
PORSCHE
MAHLE FILTER
GUELDNER
GENERAL MOTORS
JOHN DEERE
A.P.
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
SogefiPro
SogefiPro
UNIPART
MAHLE FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PURFLUX
PURFLUX
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
OEM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
AC
AC

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.