Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 1705060
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar de productie
K1705060
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOMAG
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
PEUGEOT
BOSCH
FORD
OEM
FRAD
UFI
UFI
UFI
MONARK
CROSLAND
LUCAS ELECTRICAL
TEHO
TEHO
DONIT FILTER
DONIT FILTER
BRIGGS & STRATTON
BRIGGS & STRATTON
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
AGRIA
HATZ
HATZ
HATZ
FARYMAN
WIX FILTERS
VALEO
MAPCO
LUCAS ELECTRICAL
CROSLAND
SULLAIR
BRIGGS & STRATTON
FIAT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HAKO
FIAT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
A.L. FILTER
A.L. FILTER
JOHN DEERE
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
DIGÖMA
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
ELOFIC
TJ FILTERS
TJ FILTERS
PUROLATOR
PUROLATOR
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
UNIPART
UNIPART
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
CITROËN
ARMAFILT
ARMAFILT
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
TEHO
FILTRON
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
CHAMP
CHAMP
LUBERFINER
FRAM
FRAM
FRAM
LUBERFINER
FRAM
PZL SEDZISZOW
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
FILMAR
ASAS
ASAS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
AC
MOTAQUIP
MOTAQUIP
AC
ACDelco
AC
ACDelco
AC
ACDelco
GUELDNER
COOPERS
MISFAT
MISFAT
COOPERS
MISFAT
GUELDNER
COOPERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.