Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H210W02
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
106
Diametru simering [mm]
71,5
Înaltime [mm]
171
Incarcare date...
IVECO
IVECO
IVECO
BOSCH
BOSCH
IVECO
IVECO
IVECO
KOLBENSCHMIDT
MEAT & DORIA
FIATALLIS
FIAT
IVECO
IVECO
FIAT
CASE IH
NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
SAURER
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
SAME
TEHO
FRAD
CARELLO
CARELLO
DONIT FILTER
FIAT
FIAT
IVECO
IVECO
FIAT
IVECO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FORD
KOLBENSCHMIDT
RENAULT TRUCKS
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
FIAT
FIAT
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
GENERAL MOTORS
FIAT
FIAT
CROSLAND
BOSCH
BOSCH
FIAT
FOMOCO
POWERPART
A.P.
A.P.
KNECHT
PBR
PBR
BALDWIN
CHAMPION
COMPAIR
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
LAUTRETTE
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
GIF FILTER
GIF FILTER
OEM
BRAUD
PUROLATOR
WEBER
LUBERFINER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
COOPERS
KNECHT
KNECHT
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
FRAM
FRAM
TECFIL
TECFIL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
FILMAR
ALCO FILTER
ALBARET
POCLAIN
MANN-FILTER
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
ACDelco
MISFAT
GUD FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.