Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, cutie de viteze automata; Filtru, sistem hidraulic primar

OEM: H18W11
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
94
Diametru simering [mm]
71
Dimensiune filet
1 3/8-12 U
Înaltime [mm]
240
Tip cutie viteza
cv. manuala/optional automata
Incarcare date...
CLAAS
SAME
COMPAIR
VOLVO
VME
EUCLID
VOLVO
EUCLID
VOLVO
STEYR
IHC
CASE IH
O & K
FRANKLIN
EUCLID
CASE IH
PREVOST
CATERPILLAR
AGCO
JCB
ATLAS COPCO
CATERPILLAR
IHC
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
NEW HOLLAND
STEYR
CASE IH
CATERPILLAR
CLAAS
WIX FILTERS
CLARK
BOBCAT
AGCO
CASE IH
NEW HOLLAND
FIAT-HITACHI
CASE IH
NEW HOLLAND
CASE IH
NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
GILLIG
NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
RACOR
FOMOCO
ATLAS COPCO
NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
BALDWIN
CLEAN FILTERS
BOSCH
NEW HOLLAND
OEM
KNECHT
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DOOSAN
LUBERFINER
LUBERFINER
ARMAFILT
NEW HOLLAND
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
TECFIL
TECNOCAR
JOHN DEERE
JOHN DEERE
BALDWIN
DONALDSON
ASAS
SCT Germany
MANN-FILTER
MANN-FILTER
BOSCH

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.