Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H14/2W
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
76
Diametru simering [mm]
71,5
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
122,5
Incarcare date...
KRAMER
GUELDNER
LINDE
WEBER
KHD
KHD
DEUTZ
KHD
STILL
ACDelco
VAG
BECK/ARNLEY
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
WARTBURG
DEMAG
PORSCHE
BOMAG
BOMAG
VAG
KOLBENSCHMIDT
O & K
BOSCH
MEYLE
VAICO
PEUGEOT
LANZ
VTE
STILL
GURGEL
DEUTZ
DEUTZ
DEUTZ
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
OEM
NISSAN
KUBOTA
FEBI BILSTEIN
UFI
UFI
UFI
FORD
FRAD
MONARK
INGERSOLL-RAND
TEHO
DONIT FILTER
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
SCHAEFF
GURGEL
VAG
VALEO
HAKO
MAPCO
LUCAS ELECTRICAL
CROSLAND
PM
KUBOTA
BOSCH
BOSCH
HAKO
HOFFER
HOFFER
LIEBHERR
RENAULT
RENAULT
GENERAL MOTORS
ATLAS WEYHAUSEN
INGERSOLL-RAND
PORSCHE
BOSCH
BOSCH
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
FOMOCO
JOHN DEERE
A.P.
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
PBR
FORD
VIC
CHAMPION
CHAMPION
COMPAIR
COMPAIR
GURGEL
CLEAN FILTERS
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
DELPHI
MECAFILTER
INGERSOLL-RAND
TJ FILTERS
TJ FILTERS
TJ FILTERS
BOSCH
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
GIF FILTER
UNIPART
LAUTRETTE
BOSCH
OEM
PUROLATOR
PUROLATOR
WEBER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
CITROËN
SPIDAN
BOSCH
ARMAFILT
ARMAFILT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
INTERNATIONAL
TEHO
FILTRON
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
LUBERFINER
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMP
CHAMP
PZL SEDZISZOW
TECFIL
TECNOCAR
KANGNAM
SOFIMA
ALCO FILTER
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
MISFAT
COOPERS
GUD FILTERS
FIL FILTER
MAZDA
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.