Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H10W15
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
93
Diametru simering [mm]
72
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
96,5
Incarcare date...
BOSCH
CHRYSLER
ASHIKA
JAPKO
GENERAL MOTORS
FRAD
O & K
FRAD
MEAT & DORIA
VOLVO
CROSLAND
PIAGGIO
UFI
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
TALBOT
TALBOT
TALBOT
TEHO
DONIT FILTER
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
WIX FILTERS
CHRYSLER
MOPAR PARTS
CHRYSLER
PUROLATOR
FORD
BOSCH
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
FIATALLIS
TALBOT
PIAGGIO
FORD
KOLBENSCHMIDT
CLARK
ZF Parts
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BALDWIN
BALDWIN
PBR
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MOPAR PARTS
FORD
FORD
FORD
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
JAPANPARTS
SogefiPro
OEM
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICO FILTER
CHAMP
PUROLATOR
CHRYSLER
CHRYSLER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
KNECHT
FILTRON
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
LUBERFINER
FRAM
LUBERFINER
FRAM
FRAM
PZL SEDZISZOW
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ACDelco
PUROLATOR
JOHN DEERE
ACDelco
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.