Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: H10W03
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
93
Diametru simering [mm]
72
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
109
Incarcare date...
HOLDER
GUELDNER
LINDE
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
HOLDER
HOLDER
JCB
DEMAG
BOSCH
BOSCH
LOSENHAUSEN
BOMAG
KAELBLE
CLAAS
FRAD
DEMAG
DEUTZ
MANITOU
VTE
KOLBENSCHMIDT
FORD
YALE
MASSEY FERGUSON
EICHER
STEYR
STEYR
STEYR
STEYR
SULLAIR
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
UFI
UFI
LAMBORGHINI
HAMM
PERKINS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
MONARK
LISTER
VME
HATZ
HATZ
TEHO
DONIT FILTER
FIAT
WIX FILTERS
HYDROVANE
WEIDEMANN
FIAT
FIAT
CROSLAND
PEGASO
CLAAS
CROSLAND
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
SULLAIR
VALMET
VALMET
OEM
CATERPILLAR
FOMOCO
A.P.
A.P.
A.P.
KNECHT
COOPERS
BALDWIN
PBR
PBR
CHAMPION
CLAAS
FOMOCO
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LUBERFINER
SogefiPro
LAUTRETTE
OEM
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICO FILTER
PURFLUX
ARMAFILT
KNECHT
TEHO
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
PZL SEDZISZOW
TECFIL
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
ACDelco
GUD FILTERS
MISFAT
MISFAT
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.