Filtru ulei; Filtru aer, admisie compresor Marire poza

Filtru ulei; Filtru aer, admisie compresor

OEM: H10W02
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
93
Diametru simering [mm]
72
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
109
Tip compresor
Turbocompresor cu gaze de esapament
Incarcare date...
DEUTZ
SCANIA
JCB
BOSCH
BOSCH
FRAD
MAXION
PERKINS
VTE
CUMMINS
FORD
CUMMINS
SCANIA
HYSTER
GARDNER
KOLBENSCHMIDT
VALMET
KOMATSU
UFI
UFI
UFI
MONARK
VME
VME
TEHO
STEYR
DONIT FILTER
RENAULT TRUCKS
FORD
RENAULT TRUCKS
FORD
WIX FILTERS
SCHAEFF
GENERAL MOTORS
CROSLAND
AGRALE
AGRALE
RENAULT
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
VOLVO
HYSTER
OEM
BOSCH
JOHN DEERE
JOHN DEERE
A.P.
COOPERS
KOMATSU
PBR
PBR
CASE IH
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
DELPHI
KNECHT
SogefiPro
SogefiPro
GIF FILTER
OEM
PUROLATOR
WEBER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
COOPERS
ARMAFILT
KNECHT
KNECHT
TEHO
FILTRON
DONALDSON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
PZL SEDZISZOW
TECFIL
KANGNAM
SOFIMA
ACDelco
FILMAR
ASAS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
GUD FILTERS
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.