Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: E76H D133
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
200
Diametru interior 1 [mm]
27
Diametru interior 2 [mm]
27
Înaltime [mm]
255
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ACDelco
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
LUBERFINER
LUBERFINER
CUMMINS
LUBERFINER
HYSTER
CUMMINS
CUMMINS
HY-MAC
LUBERFINER
LUBERFINER
ALLIS-CHALMERS
LUBERFINER
CROSLAND
DONIT FILTER
LUBERFINER
LUBERFINER
LUBERFINER
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
ALLIS-CHALMERS
KOMATSU
KOMATSU
CUMMINS
FIAT
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
OEM
CLARK
DEMAG
CATERPILLAR
MERCEDES-BENZ
A.P.
ASAS
COOPERS
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
ACDelco
BALDWIN
CUMMINS
FOMOCO
OEM
KNECHT
BOSCH
SogefiPro
CUMMINS
PUROLATOR
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PUROLATOR
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FIL FILTER
KNECHT
KNECHT
KNECHT
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
BALDWIN
DONALDSON
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
CLARK
PUROLATOR
LETOURNEAU
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.