Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: E53H
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
91,5
Diametru interior 1 [mm]
60
Diametru interior 2 [mm]
60
Înaltime [mm]
258
Incarcare date...
ALLIS-CHALMERS
LANCER BOSS
COMPAIR
VME
VME
VOLVO
BOSCH
ATLAS COPCO
UFI
AVELING BARFORD
ATLAS COPCO
CASE IH
JCB
BRAY CONSTRUCTION
BRAY CONSTRUCTION
DEMAG
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VME
VOLVO
DONIT FILTER
CROSLAND
TEHO
WIX FILTERS
PUROLATOR
CONSOLIDATED PNEUMAT
VOLVO
FRAD
VOLVO
FIATALLIS
COLES
COLES
COLES
WIX FILTERS
EUROFILTER
EUROFILTER
OEM
HYSTER
BEDFORD
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
O & K
COLES
GENERAL MOTORS
AVELING BARFORD
LANCER BOSS
GENERAL MOTORS
INGERSOLL-RAND
COMPAIR
PBR
ACDelco
ACDelco
KNECHT
POWERPART
CHAMP
A.P.
A.P.
ASAS
ASAS
COOPERS
COOPERS
ROLLS-ROYCE
ROLLS-ROYCE
FRAM
TEHO
OEM
LAUTRETTE
JCB
SogefiPro
MOTORCRAFT
COOPERS
GUD FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FLEETGUARD
KNECHT
MISFAT
PUROLATOR
PURFLUX
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FILMAR
GIF FILTER
LUBERFINER
POCLAIN
ALCO FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
TECNOCAR
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
BALDWIN
SOFIMA
LANCER BOSS
LETOURNEAU
WOODGATE
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.