Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: E121H D01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
83
Diametru interior 1 [mm]
11,4
Diametru interior 2 [mm]
23,4
Înaltime [mm]
121
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
BECK/ARNLEY
KAGER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
OEM
UFI
UFI
UFI
VAICO
CROSLAND
MONARK
CROSLAND
FORD
FORD
FORD
BOSCH
GENERAL MOTORS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FOMOCO
ACDelco
ACDelco
PBR
ACDelco
KNECHT
KNECHT
KNECHT
A.P.
A.P.
A.P.
A.P.
A.P.
ASAS
FRAM
FRAM
KNECHT
KNECHT
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
OEM
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
COOPERS
GUD FILTERS
UNIPART
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PUROLATOR
PURFLUX
MISFAT
CHAMP
UNICO FILTER
UNICO FILTER
GIF FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
BOSCH
ARMAFILT
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
KNECHT
BALDWIN
LUBERFINER
CHAMP
LUBERFINER
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
COOPERS
SOFIMA
SCT Germany
VAICO
MOTAQUIP
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.