Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie

OEM: E111H
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
83
Diametru interior [mm]
13,6
Înaltime [mm]
116
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
RENAULT TRUCKS
MERCEDES-BENZ
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
O & K
ZETTELMEYER
KHD
HOLDER
HOLDER
DAF
KOLBENSCHMIDT
FAUN
MEYLE
DEUTZ
IVECO
BOSCH
BOSCH
SCANIA
VTE
OEM
UFI
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
STEYR
IVECO
DAF
MONARK
MASSEY FERGUSON
VOLVO
VOLVO
POCLAIN
RENAULT TRUCKS
FRAD
ERF
RENAULT
RENAULT TRUCKS
CROSLAND
DEMAG
DEMAG
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
TEHO
TEHO
MERCEDES-BENZ
AUWÄRTER
KAELBLE
KRUPP
BUESSING
EVOBUS
FAHR
ZF Parts
ZF Parts
HANOMAG HENSCHEL
GMC
VOLVO
BUESSING
EVOBUS
DEUTZ
WIX FILTERS
HANOMAG HENSCHEL
FIAT
IVECO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
ACDelco
PBR
A.P.
A.P.
ASAS
COOPERS
COOPERS
KNECHT
FRAM
FRAM
TEHO
TEHO
OEM
UNICO FILTER
LAUTRETTE
POCLAIN
SogefiPro
SogefiPro
POCLAIN
GUD FILTERS
PUROLATOR
FLEETGUARD
KNECHT
UNICO FILTER
FLEETGUARD
CHAMP
LUBERFINER
ALCO FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
BOSCH
DONALDSON
BOSCH
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PUROLATOR
BALDWIN
SOFIMA
SCT Germany
FILTREC
FODEN TRUCKS
FODEN TRUCKS
BARREIROS
KAELBLE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.