Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie

OEM: E10H01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
58
Diametru interior 1 [mm]
18,5
Diametru interior 2 [mm]
18,5
Înaltime [mm]
100
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SAME
THERMO KING
BMW
BMW
VTE
THERMO KING
VTE
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
OEM
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
VAG
CROSLAND
SLANZI
SLANZI
DONIT FILTER
DONIT FILTER
FIAT
CARELLO
FORD
FORD
FORD
STEYR
FORD
TEHO
CROSLAND
LUCAS ELECTRICAL
GENERAL MOTORS
CROSLAND
RENAULT
RENAULT TRUCKS
DAF
BOSCH
FIAT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
PBR
ACDelco
ACDelco
ACDelco
FILTRON
A.P.
A.P.
A.P.
ASAS
COOPERS
COOPERS
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TEHO
OEM
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS
UNIPART
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
COOPERS
COOPERS
PURFLUX
PURFLUX
PUROLATOR
MISFAT
PURFLUX
CHAMP
UNICO FILTER
FLEETGUARD
GIF FILTER
LUBERFINER
LUBERFINER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
BTS Turbo
KNECHT
ARMAFILT
TECNOCAR
KNECHT
BALDWIN
PUROLATOR
PUROLATOR
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
SOFIMA
PZL SEDZISZOW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.