Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: PH2985
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
78
Filet de conectare
3/4"-16
Înaltime [mm]
94
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
PEUGEOT
FORD
DENSO
SUBARU
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
SUBARU
SUBARU
NISSAN
SUBARU
HYUNDAI
SUBARU
HYUNDAI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
HYUNDAI
KOMATSU
NISSAN
HYUNDAI
NISSAN
NISSAN
KOMATSU
NISSAN
NISSAN
NISSAN
KUBOTA
FORD
FORD
FORD
UFI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
KOMATSU
KOMATSU
TEHO
NISSAN
SUBARU
NISSAN
FORD
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ISEKI
KUBOTA
ISEKI
ISEKI
BOSCH
BOSCH
ALLIS-CHALMERS
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUZUKI
BOSCH
BOSCH
NISSAN
NISSAN
NISSAN
WIX FILTERS
WIX FILTERS
MAHLE FILTER
BALDWIN
P.B.R.
BALDWIN
CHAMPION
UNION
VIC
VIC
VIC
VIC
VIC
UNION
UNION
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
DOYEN
FORD
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
FORD
DELPHI
DELPHI
PUROLATOR
ROVER/AUSTIN
MOTORCRAFT
JAPANPARTS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
CLEAN FILTERS
DELPHI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
IVECO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
A.P.
A.P.
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
AMC Filter
AMC Filter
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
CHAMPION
SPIDAN
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
AC
CHAMP
OEM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SUBARU
ALCO (ZYPERN)
ALCO (ZYPERN)
PUROLATOR
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE
WIX FILTERS
AC
AC
FORD
KOMATSU
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.