Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: PH20A
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
97
Filet de conectare
13/16"-16
Înaltime [mm]
140
Incarcare date...
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
BOSCH
ASHIKA
O & K
DAIHATSU
CUMMINS
CLARK
STUDEBAKER
STUDEBAKER
CUMMINS
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
UFI
UFI
ALLIS-CHALMERS
INGERSOLL-RAND
INTERNATIONAL HARV.
INTERNATIONAL HARV.
INTERNATIONAL HARV.
CATERPILLAR
WIX FILTERS
TEHO
BOSCH
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
CROSLAND
CROSLAND
FORD
RENAULT
ROVER
ROVER
CROSLAND
AMERICANMOTORS(FORD)
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
AMERICANMOTORS(FORD)
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
CLARK
KOMATSU
ZETOR
WILLYS
WHITE
WHITE
GENERAL MOTORS
BOSCH
STUDEBAKER
STUDEBAKER
A.P.
A.P.
A.P.
WIX FILTERS
JOHN DEERE
JOHN DEERE
MAHLE FILTER
COOPERS
CHAMPION
CASE IH
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
BOSCH
BALDWIN
BALDWIN
A.P.
CUMMINS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
WIX FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
AMC Filter
CHAMP
CHAMP
SogefiPro
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
ROVER
UNIPART
MECAFILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
AC
AC
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CHRYSLER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
CHAMP
CHAMP
DONALDSON
UNICO FILTER
A.P.
A.P.
PURFLUX
CHAMP
MAHLE FILTER
TEHO
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
WIX FILTERS
WIX FILTERS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
AC
AC
AC
AC
AC
AC
AC
AC
CHAMP
OEM
CHAMP
CHAMP
PUROLATOR
AC
AC
PUROLATOR
TECNOCAR
ROVER
SOFIMA
ALCO (ZYPERN)
ALCO (ZYPERN)
ALCO (ZYPERN)
JOHN DEERE
JOHN DEERE
LANZ
JOHN DEERE
BALDWIN
LETOURNEAU
GENERAL MOTORS
LETOURNEAU
WABCO
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE
AC
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.