Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: PH10298
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Filet de conectare
3/4"-16
Înaltime [mm]
119
Incarcare date...
GUELDNER
VAG
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VAG
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
VOLVO
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
GENERAL MOTORS
CROSLAND
TEHO
TEHO
BOSCH
FORD
FORD
VALEO
GENERAL MOTORS
BOSCH
A.P.
WIX FILTERS
MAHLE FILTER
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
CHAMPION
A.P.
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
CLEAN FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
AC
DELPHI
DELPHI
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MECAFILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
CHAMP
PURFLUX
CHAMP
SPIDAN
SPIDAN
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
FILTRON
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
OEM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO (ZYPERN)
ALCO (ZYPERN)
ALCO (ZYPERN)
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
WIX FILTERS
AC
AC
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.