Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: J1316004
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
65
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
68
Culoare
negru
Filet interior (mm)
3/4 - 16UNF
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
AUTOMEGA
ASHIKA
JAPKO
HOFFER
HOFFER
MAGNETI MARELLI
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
TOPRAN
UFI
DAEWOO
OPEL
OPEL
MAPCO
BOSCH
OPEL
OPEL
DAEWOO
DAEWOO
DAEWOO
DAEWOO
SUZUKI
BOSCH
PUROLATOR
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA
SAKURA Automotive
VIC
COMLINE
NPS
AMC Filter
AMC Filter
MECAFILTER
DJ PARTS
MULLER FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MECAFILTER
HENGST FILTER
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
LYNXauto
PURFLUX
MFILTER
MAHLE FILTER
PARTS-MALL
PARTS-MALL
SOFIMA
AMC Filter
ALCO FILTER
VAICO
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.