Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: J1315005
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
138
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
96
Filet interior (mm)
M26 x 1,5
Incarcare date...
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HYUNDAI
KAGER
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
ASHIKA
HOFFER
HOFFER
KOSHIMO
UFI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
TOPRAN
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BORG & BECK
UNICO FILTER
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
VIC
KAISHIN
SAKURA
SAKURA Automotive
COMLINE
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
KAMOKA
OPTIMAL
JAPANPARTS
SogefiPro
DELPHI
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
HEXEN
CHAMPION
AMC Filter
PUROLATOR
PUROLATOR
LYNXauto
FLEETGUARD
PURFLUX
NPS
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMC Filter
AMC Filter
MITSUBISHI
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
PARTS-MALL
PARTS-MALL
PARTS-MALL
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
VAICO
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
UNIFLUX FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.