Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: J1313026
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
120
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
75
Culoare
alb
Filet interior (mm)
3/4 - 16UNF
Incarcare date...
ASHUKI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
KAGER
KAGER
ASHIKA
JAPKO
HOFFER
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
HOFFER
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
ASAM
MEYLE
VALEO
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
DENCKERMANN
BLUE PRINT
CHAMPION
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
MAZDA
MAZDA
COMLINE
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
COMLINE
OPEN PARTS
BOSCH
KAMOKA
ITN
ITN
MULLER FILTER
JAPANPARTS
MULLER FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
K&N Filters
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
PUROLATOR
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
FLEETGUARD
UNICO FILTER
PURFLUX
SOLID AUTO (UK)
ASHUKI
AMC Filter
HEXEN
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
GOODWILL
GOODWILL
FILTRON
PATRON
QUINTON HAZELL
STARLINE
SCT Germany
SCT Germany
MFILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
QH Benelux
ACDelco
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
MAZDA
MAZDA
FIL FILTER
MAZDA
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.