Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: J1313020
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
106
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
76
Culoare
alb
Filet interior (mm)
3/4 - 16UNF
Incarcare date...
BOSCH
KNECHT
MAHLE FILTER
KAGER
ASHIKA
FORD
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HOFFER
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
HOFFER
PROFIT
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
KOSHIMO
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
STELLOX
UFI
MAXGEAR
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
AUTOMEGA
ASAM
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
SWAG
VALEO
VALEO
MAPCO
MAPCO
MASTER-SPORT
MEYLE
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
BLUE PRINT
JC PREMIUM
BORG & BECK
CHAMPION
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
FORD
MECAFILTER
MECAFILTER
COMLINE
OPEN PARTS
KAMOKA
KAMOKA
MGA
MGA
MULLER FILTER
JAPANPARTS
MECAFILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
UNICO FILTER
PURFLUX
ASHUKI
NPS
SOLID AUTO (UK)
HEXEN
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
GOODWILL
GOODWILL
GOODWILL
GOODWILL
FILTRON
FILTRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MFILTER
MFILTER
VAICO
MANN-FILTER
WIX FILTERS
QH Benelux
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
ACDelco
ACDelco
UNIFLUX FILTERS
MISFAT
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.