Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: J1313006
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
80
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
101
Culoare
argint
Filet interior (mm)
M20 x 1,5
Incarcare date...
BOSCH
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HYUNDAI
KAGER
ASHIKA
JAPKO
HOFFER
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
HYUNDAI
KNECHT
MAZDA
BOSCH
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
KAISHIN
VIC
VIC
COMLINE
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MGA
ITN
ITN
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
HENGST FILTER
ASHUKI
IPS Parts
IPS Parts
AMC Filter
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAZDA
ASIA MOTORS
PEMEBLA
PUROLATOR
PUROLATOR
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
LYNXauto
FLEETGUARD
PURFLUX
ASHUKI
ASHUKI
NPS
SOLID AUTO (UK)
MFILTER
AMC Filter
HEXEN
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
GOODWILL
FILTRON
FRAM
PARTS-MALL
PARTS-MALL
MAZDA
MAZDA
MAZDA
QUINTON HAZELL
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
SCT Germany
ALCO FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
ACDelco
UNIFLUX FILTERS
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.