Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: J1312020
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
82
Diametru exterior
70
Diametru 1 [mm]
28
Diametru 2 [mm]
12
Tip filtru
Insertie filtru
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAGER
KAGER
ASHIKA
ASHIKA
HOFFER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JAPKO
UFI
MAXGEAR
MEYLE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
DENCKERMANN
DENCKERMANN
ACDelco
ACDelco
BLUE PRINT
JC PREMIUM
BORG & BECK
BORG & BECK
FRAM
CHAMPION
FRIGAIR
COMLINE
1A FIRST AUTOMOTIVE
HENGST FILTER
MECAFILTER
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
OPEN PARTS
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
COOPERSFIAAM FILTERS
MGA
DJ PARTS
OPTIMAL
ITN
JAPANPARTS
MULLER FILTER
MANN-FILTER
MECAFILTER
IPS Parts
OEM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MISFAT
PURFLUX
LYNXauto
LYNXauto
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
KAISHIN
HEXEN
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
PARTS-MALL
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
ASHUKI
SOLID AUTO (UK)
NPS
MFILTER
AMC Filter
VAICO
WIX FILTERS
QH Benelux
WIX FILTERS
QH Benelux
CHAMPION
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.