Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: J1311017
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
85
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
65
Culoare
gri
Filet interior (mm)
3/4 - 16UNF
Incarcare date...
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
KAGER
JAPKO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HOFFER
HOFFER
MAGNETI MARELLI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KOSHIMO
STELLOX
UFI
MEYLE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MASTER-SPORT
MAPCO
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
BOSCH
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BORG & BECK
CHAMPION
SAKURA
SAKURA Automotive
SAKURA
SAKURA Automotive
VIC
KAISHIN
SAKURA
SAKURA Automotive
COMLINE
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
KAMOKA
KLAXCAR FRANCE
MGA
OPTIMAL
JAPANPARTS
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
MECAFILTER
HENGST FILTER
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
1A FIRST AUTOMOTIVE
LYNXauto
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
ASHUKI
SOLID AUTO (UK)
NPS
AMC Filter
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
FILTRON
PARTS-MALL
PATRON
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
VAICO
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
ACDelco
UNIFLUX FILTERS
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.