Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: COF102126S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
85
Dimensiune filet
M20x1.5
Diametru interior [mm]
53
Diametru exterior
69,5
Tip filtru
Filtru insurubabil
Incarcare date...
SAME
LAMBORGHINI
LAMBORGHINI
DEUTZ-FAHR
ALFA ROMEO
FIAT
GREAT WALL
MASSEY FERGUSON
PEUGEOT
CITROEN (DF-PSA)
PEUGEOT
CITROEN (DF-PSA)
VOLVO
GEHL
MITSUBISHI
GENERAL MOTORS
FORD
HONDA
FORD
CROSLAND
VOLVO
MITSUBISHI
UFI
FORD
FORD
FIAT-HITACHI
VAUXHALL
FIAT
ALFAROME/FIAT/LANCI
TOFAS
FIAT
ALFAROME/FIAT/LANCI
LANCIA
ALFAROME/FIAT/LANCI
FPT
ALFAROME/FIAT/LANCI
SCHAEFF
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
GEHL
ISUZU
ISUZU
YALE
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
MASSEY FERGUSON
FORD
FORD
MOTORCRAFT
SogefiPro
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
FORD
PUROLATOR
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
HYUNDAI
FILTRON
FRAM
PROTON
PROTON
TECNOCAR
MAZDA
SOFIMA
BRILLIANCE
CASE IH
KOBELCO
CASE IH
NEW HOLLAND
KOBELCO
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
MANN-FILTER
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.