Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: LS711
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Filet de conectare
3/4"-16
Înaltime [mm]
85
Incarcare date...
SAME
LAMBORGHINI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEUGEOT
O & K
KHD
CROSLAND
SLANZI
UFI
ATLAS COPCO
SLANZI
TEHO
BOSCH
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
O & K
GENERAL MOTORS
CROSLAND
RENAULT
GENERAL MOTORS
KHD
SAAB
BOSCH
INGERSOLL-RAND
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
KHD
A.P.
WIX FILTERS
WIX FILTERS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BALDWIN
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
CHAMPION
A.P.
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
CHAMPION
DELPHI
DELPHI
DELPHI
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
UNIPART
MAHLE FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
A.P.
CHAMP
OEM
PURFLUX
SPIDAN
SPIDAN
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BOSCH
CHAMP
CHAMPION
CHAMP
FILTRON
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
GENERAL MOTORS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WIX FILTERS
WIX FILTERS
AC
AC
AC
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.