Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: LS131
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Filet de conectare
M16x1,5
Înaltime [mm]
74
Incarcare date...
TALBOT
TALBOT
TALBOT
TALBOT
TALBOT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DUCATI
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
TALBOT
TALBOT
TALBOT
BOSCH
FORD
UFI
UFI
TALBOT
WIX FILTERS
WIX FILTERS
TEHO
TEHO
TALBOT
BOSCH
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
TALBOT
CROSLAND
CROSLAND
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
RENAULT
RENAULT
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
BOSCH
PEUGEOT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEUGEOT
GENERAL MOTORS
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
A.P.
A.P.
A.P.
A.P.
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
MAHLE FILTER
PUROLATOR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
BOSCH
BOSCH
A.P.
A.P.
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
TALBOT
TALBOT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
SogefiPro
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CHAMPION
MECAFILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
A.P.
CHAMP
OEM
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
FORD
SPIDAN
SPIDAN
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
SPIDAN
TEHO
TEHO
FILTRON
BOSCH
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO (ZYPERN)
ALCO (ZYPERN)
ALCO (ZYPERN)
AC
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
AC
AC
AC
AC
AC
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.