Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OX 69D
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
120
Diametru 4 [mm]
13,5
Înaltime 1 [mm]
243
Înaltime [mm]
270
Diametru interior 1 [mm]
56
Diametru interior [mm]
64
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
CLAAS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
UFI
UFI
MONARK
MONARK
MONARK
MAN
KAELBLE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
FORD
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
FORD
FORD
TEHO
LIEBHERR
LIEBHERR
LIEBHERR
FRAD
LIEBHERR
DEMAG
OEM
GMC
GMC
SETRA
SETRA
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
BOSCH
DEMAG
ACDelco
PBR
A.P.
A.P.
A.P.
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
COOPERS
COOPERS
COOPERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
DELPHI
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
A.P.
A.P.
FRAM
CHAMP
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
OEM
DONALDSON
BALDWIN
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
ACDelco
MANN-FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
RACOR
SOFIMA
SOFIMA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.