Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 981
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Filet de conectare
3/4"-16UNF-2B
Diametru interior 2 [mm]
62
Diametru simering [mm]
72
Diametru carcasa [mm]
76
Înaltime [mm]
93,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
OCS 1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
SAAB
DONIT FILTER
TEHO
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
WIX FILTERS
CHRYSLER
CROSLAND
GMC
OEM
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
CATERPILLAR
CATERPILLAR
A.P.
PBR
PBR
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
ROVER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
FIRST LINE
TJ FILTERS
MOTORCRAFT
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
UNIPART
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
DONALDSON
DONALDSON
A.P.
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MITSUBISHI
OEM
TEHO
FILTRON
FILTRON
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
ACDelco
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMP
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.