Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 7
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru interior 2 [mm]
61
Diametru simering [mm]
82,3
Diametru carcasa [mm]
86,5
Înaltime [mm]
89
Filet de conectare
M18x1,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
OCS 3
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
UFI
UFI
UFI
FRAD
FRAD
CROSLAND
TEHO
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
WIX FILTERS
OPEL
CROSLAND
OEM
FIAT
PEUGEOT
VOLVO
FIAT
BOSCH
GMC
GMC
A.P.
A.P.
BALDWIN
PBR
PBR
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
FENWICK
TJ FILTERS
TJ FILTERS
MGA
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
CHAMPION
CHAMPION
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
CITROËN
PUROLATOR
FLEETGUARD
A.P.
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
CITROËN
OEM
TEHO
FILTRON
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.