Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 59
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
141
Filet de conectare
3/4"-16UNF-2B
Diametru interior 2 [mm]
62
Diametru simering [mm]
72
Diametru carcasa [mm]
93,2
Cod articol al dispozitivului special recomandat
OCS 2
Incarcare date...
GUELDNER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VTE
DEUTZ
FRAD
FAUN
KOLBENSCHMIDT
ATLAS COPCO
MASSEY-FERG-HANOMAG
MASSEY-FERG-HANOMAG
FORD
STEYR
ZETTELMEYER
UFI
UFI
RENAULT
RENAULT
SAME
SAME
PERKINS
MONARK
CROSLAND
HATZ
TEHO
STEYR
STEYR
STEYR
STEYR
TEHO
STEYR
STEYR
FAUN
DONIT FILTER
VOLVO
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
FORD
KOLBENSCHMIDT
FORD
CLAAS
FIAT
DEUTZ
DEUTZ
CROSLAND
STEYR
OEM
VOLVO
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT
GMC
FORD
INGERSOLL-RAND
BOSCH
VTE
GMC
A.P.
A.P.
A.P.
A.P.
BALDWIN
FORD
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
COCKSHUTT
SogefiPro
UNIPART
PUROLATOR
FLEETGUARD
FRAM
A.P.
PURFLUX
COOPERS
OEM
TEHO
TEHO
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SCHLÜTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
VALMET
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.