Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 534
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Filet de conectare
3/4"-16UNF-2B
Diametru interior 2 [mm]
54,5
Diametru simering [mm]
62,5
Diametru carcasa [mm]
65,5
Înaltime [mm]
76,5
Cod articol al dispozitivului special recomandat
OCS 4
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
SUZUKI
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
CROSLAND
TEHO
KAWASAKI MOTORCYCLES
KAWASAKI MOTORCYCLES
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
VALEO
KUBOTA
OEM
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
GMC
JOHN DEERE
JOHN DEERE
BALDWIN
BALDWIN
VIC
CHAMPION
VIC
VIC
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
TJ FILTERS
FIRST LINE
SogefiPro
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PURFLUX
BOSCH
OEM
FILTRON
BOSCH
PUROLATOR
ACDelco
ACDelco
CHAMP
CHAMP
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
AMC Filter
AMC Filter
AMC Filter
TOYO TIRES
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.