Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 37
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
141
Filet de conectare
3/4"-16UNF-2B
Diametru interior 2 [mm]
62
Diametru simering [mm]
72
Diametru carcasa [mm]
93,2
Cod articol al dispozitivului special recomandat
OCS 2
Incarcare date...
CLAAS
GUELDNER
JCB (BAMFORD)
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
MANITOU
MASSEY-FERG-HANOMAG
CLAAS
CLAAS
CROSLAND
RENAULT
UFI
UFI
HYSTER
PERKINS
PERKINS
PERKINS
CASE IH
WIX FILTERS
BENATI
FIAT
KUBOTA
FORD
FORD
TEHO
YALE&TOWNE
FIAT
VOLVO
VOLVO
WIX FILTERS
CROSLAND
FIAT
CLARK
FORD
FIAT
FIAT
CLAAS
CLAAS
OEM
CATERPILLAR
CATERPILLAR
O & K
STEINBOCK
CLARK
CROSLAND
BOMAG
CATERPILLAR
LAND ROVER
A.P.
A.P.
A.P.
PBR
PBR
BALDWIN
CHAMPION
FORD
FORD
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FORD
MOTORCRAFT
MECAFILTER
SogefiPro
SogefiPro
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DONALDSON
DONALDSON
A.P.
PURFLUX
OEM
TEHO
FILTRON
FILTRON
ERF
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
ACDelco
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMP
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ACDelco
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.