Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 133
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Cod articol al dispozitivului special recomandat
-
Diametru carcasa [mm]
107,5
Filet de conectare
3/4"-16UNF-2B
Diametru interior 2 [mm]
62
Diametru simering [mm]
72
Înaltime [mm]
97,5
Incarcare date...
SAME
SAME
SAME
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SAME
BOSCH
FIAT
FRAD
MASSEY-FERG-HANOMAG
FRAD
FRAD
VTE
FIAT
FORD
CROSLAND
UFI
FIAT
HY-MAC
WIX FILTERS
VW
TIMBERJACK
TIMBERJACK
DONIT FILTER
FIAT
TEHO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
CROSLAND
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ROVER
ROVER
ROVER
GMC
GMC
ROVER
CROSLAND
OEM
PERKINS
GMC
A.P.
FORD
FORD
BALDWIN
FORD
FORD
FORD
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
CHAMP
SogefiPro
SogefiPro
UNIPART
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FRAM
DONALDSON
PURFLUX
OEM
TEHO
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
ACDelco
FRAM
FRAM
FRAM
PUROLATOR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
PUROLATOR
MANN-FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.