Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OC 109/1
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Cod articol al dispozitivului special recomandat
-
Înaltime [mm]
100,5
Filet de conectare
3/4"-16UNF-2B
Diametru simering [mm]
63,6
Diametru carcasa [mm]
80
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
SUBARU
NISSAN
CROSLAND
UFI
MONARK
SUBARU
FORD
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
VALEO
CROSLAND
OEM
KOLBENSCHMIDT
NISSAN
NISSAN
NISSAN
A.P.
BALDWIN
PBR
CHAMPION
VIC
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
TJ FILTERS
MOTORCRAFT
SogefiPro
SogefiPro
UNIPART
HENGST FILTER
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
FLEETGUARD
A.P.
PURFLUX
PURFLUX
AMC Filter
AMC Filter
BOSCH
OEM
TEHO
FILTRON
BOSCH
FRAM
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
TOYO TIRES
TOYO TIRES
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.