Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: F 026 407 028
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru [mm]
200
Diametru 1 [mm]
187
Diametru 2 [mm]
27
Diametru 3 [mm]
22
Înaltime [mm]
255
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ACDelco
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
CHAMP
CHAMP
CUMMINS
CHAMP
HYSTER
CUMMINS
CUMMINS
HY-MAC
CHAMP
CHAMP
CHAMP
ALLIS-CHALMERS
CHAMP
CROSLAND
CHAMP
CHAMP
CHAMP
OPEL
CHEVROLET
OPEL
CHEVROLET
ALLIS-CHALMERS
KOMATSU
KOMATSU
FILTRON
CUMMINS
FIAT
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
INGERSOLL-RAND
CLARK
DEMAG
CATERPILLAR
MERCEDES-BENZ
COOPERS
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
ACDelco
BALDWIN
CUMMINS
FOMOCO
HENSCHEL
HENGST FILTER
HENSCHEL
HENGST FILTER
KNECHT
FIAT
SogefiPro
CUMMINS
PUROLATOR
PUROLATOR
KRAMER
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
DELPHI
PUROLATOR
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
OEM
BALDWIN
DONALDSON
MANN-FILTER
CLARK
PUROLATOR

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.