Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie Marire poza

Filtru ulei; Filtru hidraulic, sistem directie

OEM: 1 457 429 820
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru [mm]
60
Înaltime [mm]
101
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DAF
KOLBENSCHMIDT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SISU
SisuDiesel
BOSCH
DAF
SCANIA
IVECO
DAF
UFI
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
DEUTZ-FAHR
FIAT
IVECO
DEUTZ-FAHR
MONARK
STEYR
STEYR
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
FORD
TEHO
WIX FILTERS
CROSLAND
KÄSSBOHRER
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
GMC
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
ACDelco
PBR
KNECHT
COOPERS
COOPERS
LEYLAND
LEYLAND-FREIGHT ROVE
FRAM
FRAM
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
KNECHT
LAUTRETTE
MECAFILTER
SogefiPro
GUD FILTERS
PUROLATOR
MANN-FILTER
COOPERS
COOPERS
FLEETGUARD
KNECHT
MAHLE FILTER
PURFLUX
PUROLATOR
FLEETGUARD
CHAMP
DELPHI
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MFILTER
FILTRON
TECNOCAR
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
OEM
PUROLATOR
RYCO
COOPERS
SOFIMA
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.