Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0 986 452 041
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
70
Diametru 1 [mm]
68
Diametru 2 [mm]
64
Diametru 3 [mm]
55
Înaltime [mm]
87
Filet de conectare
M 20 x 1,5
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
CHRYSLER
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
GMC
NISSAN
INFINITI
NISSAN
NISSAN
NISSAN
INFINITI
NISSAN
NISSAN
SUBARU
NISSAN
NISSAN
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
KUBOTA
MAZDA
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
GMC
MITSUBISHI
MITSUBISHI
SAAB
FORD
TEHO
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
FIAT
KOLBENSCHMIDT
CHRYSLER
WIX FILTERS
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
ISUZU
ISUZU
ISUZU
OPEL
GMC
OPEL
GMC
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
GMC
OPEL
OPEL
VAUXHALL
GMC
OPEL
GMC
OPEL
NISSAN
BALDWIN
BALDWIN
MAZDA
MAZDA
MAZDA
FORD
MAZDA
PBR
VIC
UNION
VIC
UNION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
BOSCH
BOSCH
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
MAZDA
FORD
MAZDA
MAZDA
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
MAZDA
MAZDA
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PROTON
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MOTORCRAFT
MITSUBISHI
MITSUBISHI
KNECHT
KNECHT
HYUNDAI
FILTRON
FILTRON
FILTRON
FILTRON
FILTRON
OEM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
PROTON
PROTON
MAZDA
BRILLIANCE
ALCO FILTER
GMC
OPEL
GMC
OPEL
GMC
OPEL
GMC
OPEL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WESFIL
WESFIL
MAZDA
COOPERS
GUD FILTERS
RYCO
RYCO
RYCO
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.