Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0 986 452 016
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
84
Diametru 1 [mm]
81
Diametru 2 [mm]
65
Diametru 3 [mm]
57
Înaltime [mm]
74
Filet de conectare
M 20 x 1,5
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
MAZDA
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
KOLBENSCHMIDT
MITSUBISHI
YANMAR
DAF
HONDA
HONDA
HONDA
GMC
GMC
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
ISUZU
CROSLAND
CROSLAND
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
CHRYSLER
TEHO
CHRYSLER
FORD
ISUZU
CLARK
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
FORD
PBR
VIC
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
CHAMPION
SogefiPro
UNIPART
HENGST FILTER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
DELPHI
PURFLUX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHRYSLER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MOTORCRAFT
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MAZDA
KNECHT
FILTRON
OEM
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
MITSUBISHI
PROTON
TECNOCAR
MAZDA
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WESFIL
MITSUBISHI
RYCO
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.