Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0 451 203 001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
94
Diametru 1 [mm]
93
Diametru 2 [mm]
71
Diametru 3 [mm]
62
Înaltime [mm]
177
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
KHD
BOSCH
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
HYSTER
MASSEY FERGUSON
DAF
KOLBENSCHMIDT
UFI
UFI
UFI
DAEWOO
GMC
PERKINS
HITACHI
MASSEY FERGUSON
PERKINS
MASSEY FERGUSON
PERKINS
PERKINS
KOMATSU
HY-MAC
CROSLAND
INTERNATIONAL HARV.
INTERNATIONAL HARV.
TEHO
KHD
FORD
WIX FILTERS
WIX FILTERS
CITROËN
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
GMC
CATERPILLAR
FORD NEW HOLLAND
FORD NEW HOLLAND
MASSEY FERGUSON
CLARK
LEYLAND
KNECHT
KNECHT
COOPERS
PBR
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
CHAMPION
FORD
FORD
FORD
JOHN DEERE
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
DONALDSON
DONALDSON
DELPHI
DELPHI
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MOTORCRAFT
KNECHT
MAHLE FILTER
OEM
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
ACKERMANN
ACKERMANN
FRAM
FRAM
FRAM
ALCO FILTER
ACKERMANN
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACKERMANN
ACKERMANN
GUD FILTERS
RYCO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.