Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0 451 103 219
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
96
Înaltime [mm]
85
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1,1
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
CHRYSLER
BOMAG
ATLAS COPCO
MANITOU
FORD
FORD
ATLAS COPCO
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
GMC
OPEL
VOLVO
KOLBENSCHMIDT
TEHO
TEHO
FORD
CHRYSLER
CROSLAND
MAPCO
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
CROSLAND
GMC
GMC
VAUXHALL
VAUXHALL
FIAT
LANCIA
MOTRIO
SAAB
OPEL
FORD
JOHN DEERE
BALDWIN
PBR
PBR
PBR
MOTORCRAFT
BLMC
CHAMPION
CHAMPION
CASE IH
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
KNECHT
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
UNIPART
UNIPART
MECAFILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
CASE IH
PUROLATOR
PUROLATOR
KRAMER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
CHAMP
DONALDSON
PURFLUX
CHAMP
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHRYSLER
DODGE
MITSUBISHI
MFILTER
MFILTER
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
KNECHT
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
OEM
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
FRAM
CHAMP
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMP
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
ACDelco
ALCO FILTER
ACDelco
ACDelco
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
COOPERS
KOMATSU
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.