Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 0 451 103 141
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
78
Diametru 2 [mm]
72
Diametru 3 [mm]
62
Înaltime [mm]
63
Filet de conectare
3/4" 16 UNF
Presiune de deschidere blocaj refulare [bar]
0,12
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
0,6
Incarcare date...
TOYOTA
TOYOTA
CHRYSLER
JEEP
CHRYSLER
DODGE
JEEP
CHRYSLER
CHRYSLER
RENAULT
RENAULT
RENAULT
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PEUGEOT
FORD
KOLBENSCHMIDT
DAF
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
UFI
UFI
UFI
GMC
GMC
SAAB
CROSLAND
TEHO
CHRYSLER
JEEP
CHRYSLER
DODGE
JEEP
CHRYSLER
CAGIVA
CHRYSLER
ZASTAVA
ZASTAVA
ZASTAVA
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
AGRIA
HATZ
HATZ
FARYMANN DIESEL
FIATAGRI
LAVERDA
CROSLAND
HAKO
SAAB
FIAT
LANCIA
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
GMC
GMC
PIAGGIO
PIAGGIO
RENAULT
RENAULT
GUTBROD
GUTBROD
PBR
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
SogefiPro
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
DELPHI
DELPHI
PURFLUX
MITSUBISHI
CITROËN
KNECHT
KNECHT
FILTRON
FILTRON
OEM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
COOPERS
RYCO
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.